tänk mer så kommer du längre i livet

inte för att det är morgon för mig men jag säger ändå godmorgon. igår åkte jag somsagt till rotan i ett full proppat tåg som var kokhett och en gubbe prata med mig och sa "fina flickor finns bara i skandinavien" men iaf så dömde philip 11 åringar i fotboll och jag och sandra satt och kolla på och kom på värsta bra idéen. sen åkte vi hem till philip en stund innan vi åkte till väsby en sväng och kollade på philips egna match, sen åkte vi till coop och dit kom även johan och erik, sen åkte vi till sigtuna och grillade mashmallows över engångsgrill osådär på ett ställe man inte ens får grilla. (aa) det var lite mysigt i sig, sen så kom jag hem och sov.
nu har jag precis duschat och jag borstar tänderna och bloggar samtidigt! idag är det ju stan med frida som gäller, kommer ju bli grymt härligt i det här vädret, och en frida bredvid sig kan ju inte bli bättre. men nu ska jag fixa mig vidare, ni får ha det bäst för det ska jag ha, promise. p&k

igår la jag aldrig upp någon dagens låt så det här får bli denna dags dagens låt
det passar för den väcker minnen för både mig och frida, haha

Nicke & Nilla - Diggar dig


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0