sammanfattning.. typ..

ajabajja, jag har inte bloggat. men jag har faktiskt inte haft tid förens nu!
igår var dagen rätt okej faktiskt, provet gick galant osså (svenskaprovet alltså)
sen efter skolan chillade jag i philips bil med han och sandra sjukt länge
sen hände det ett och annat, vi spelade fotboll osv..
sen klockan sju blev jag avsläppt vid statiol, handlade en fralla och dricka
och gick till lovisa, fick ut henne och vi gick till willys för hon skulle handla.
sen gick jag till tingvalla och träffade V och hans kompis, sen kom några andra med.
sen åkte jag med typ 22.19 bussen(?) så kom hem rätt sent, och var astrött.
duschade och hoppade direkt i sängen när jag kom hem.

även fast det blev sent igår kom jag upp i tid imorse, bra gjort tycker jag.
vi hade först engelska, dubbeltimme, som jag skrev skit mycket på
vi skulle skriva på våran uppsats i datasalen.
sen hade vi hygien, som vi också var i datasalen på, och skrev på vårat
grupparbete då jag och marcus jobbar om campylobacter(?)
sen hade vi pannkakslunch och sen var det datakunskap - prov
gick sådär, hoppas iaf på VG men vi får se.. och hålla tummarna, tihih.
efter skolan åkte jag, sandra och philip till täby centrum och kollade
efter present åt lovisa och philips bror, sen åt vi tillsammans.
sen fick jag skjuts hem och drog nästan direkt till kista med frida
och träffade M&S och två till av deras kompisar, lite roligt det med.
nu är jag här igen och ska snart duscha eller när jag skrivit klart här snarare.

imorn är det fredag igen! galet vad snabbt veckorna går nu förtiden.
och jag antar att det inte bara är jag som upptäckt att det blitt VÅÅÅR! :D

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0