påskafton

tidigare i veckan läste jag bloggar hit och dit om folk som precis fått lov och gått och blitt sjuka, jag tyckte verkligen synd om dom och så är det klart jag typ hamnar i samma sits. min hals envisar sig om att göra ont och jag tappar rösten till&från. inte ett dugg kul.
men jag åkte till kista och införskaffade mig en vårjacka idag, kändes bra. sen har jag även bestämt att fara in till stan med guse imorgon så jag går runt och hoppas på finaste vädret imorgon osså för att kunna sitta ute och steka i solen.
nu ska jag ta och måla naglarna, senare idag blire att leta påskägg (det är bara påsk en gång om året så ja jag letar efter påskägget mitt) och kolla på robinson som gäller. men glad påsk på er iaf, p&k.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0