måndag idag då

ännu en tidig morgon och jag förstår inte. när jag inte har skola vaknar jag mellan sju och halv tio varje dag och är jätte pigg, typ som att jag vaknar och kan springa maraton på en gång. men när jag har skola och lägger mig ännu tigiare på kvällarna så väcker klockan mig och jag orkar knappt röra mig en meter. det är så sjukt enligt mig.
men aja, måndag idagrå och jag ska till stan, innan dess måste jag fixa mig såklart, och bestämma kläder. idag kommer även frida hem, så kanske träffar henne och rikish en stund ikväll, det visar sig. måste ringa världens bästa farmor sen också. sådetså, nu ska jag ner och säga godmorgon till mamma, p&k!

skriv något sött här
Postat av: my

hihihi, jag vet (aaaa) pussss

2009-04-13 @ 13:18:33
URL: http://myb.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0