långpromenad, vänner och miffon

bloggen!!
vet ni vad jag och frida gjort? och fanny? vi var ute och gick i två timmar och tio minuter, vi hamna ända borta i edsviken, sollentuna, töjnan. ojojoj. sen kom två killar så vi börja driva lite med dom om att alla hette fanny och att vi var 20 och jag vet inte vad. ena killen var cp med, tihih. kul hade vi iaf. :) jag längtar tills på lördag då det blir jennie, frida och stan! = bäst.
men nu ska jag ta och duscha så jag kommer i säng någongång, imorn är det engelska skriv nationella på morgonen som gäller, hemskt! men men sånt är livet. nu kallar dushen p&k.

å sandra, du kommer alltid vara min vän. (a) <3

skriv något sött här
Postat av: Anonym

Fan vad jag längtar till lördag vi ska äga. det kanske kan bli en sån här "vi åger stan grejsa" :D

love. <3

2009-04-23 @ 22:10:05

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0