jennies juvliga söndag

hejhejhallå bloggen. tur att det här inte är något man ska prata för jag har knappt någon röst.
hem från stan kom jag strax innan fem med en mättare mage, ett ännu mer sug på solbrillorna som är slutsålda och ett vetande om två snygga piercingar. så nu har jag träffat bubb igen, och det var fantastiskt.
när jag kom hem kom mina två bröder på middag ca tjugo minuter efter, det var också ruggigt trevligt. nu har jag sysselsatt mig med att spela spel på blip ett tag (HAHA) och nu vette fan vad jag ska göra, men det visar sig, visst?
imorgon ska jag till staden igen för att besöka ett café om sommarjobb, men vi hörs, okej? p&k

skriv något sött här
Postat av: my

haha, dum fråga.. du är ju sjuk.. jag tänkte inte! :$ hahh, jag sa till min mamma idag: jag tänkte springa till pappa, för jag måste vattna hans blommor, och sen springa tillbaka.. hon ba kolla på mig som om jag vore dum i huvet.. jag hade glömt att jag va sjuk, trots att jag knappt kunde prata xD hihihii <33

2009-04-12 @ 22:35:55
URL: http://myb.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0