jag saknar min morfar

jag har en halvtimme på mig innan bror kommer och hämtar oss. alltså har jag en halvtimme på mig att fixa mitt hår som fortfarande är blött som ett blötdjur! idag är det morfars begravning, gud vad jag inte längtat till den här dagen, menmen. nu är det time 2 säga hejdå till morfar föralltid, eller nej för han kommer ju alltid finnas i <3 såklart.
och idag är det den 17 april också, det är lika med en månad kvar tills jag blir sjutton sen ett år och en månad till arton, fyfan vad nice typ! ;D dock har vi varit utan morfar en månad idag också. inte alls lika kul..
nej nu är det dags att fixa håret tror jag, ha en bra dag så får vi se när jag skriver nästa gång p&k!

JAG ÄLSKAR DIG!

skriv något sött här
Postat av: frida

Lycka till gumman, jag ska tänka på dig!



vi borde träffas sen, puss älskar dig. <33

2009-04-17 @ 09:52:12

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0