grattis pappa <3

idag är jag hemma från skolan, vilket jag hatar. det känns så fel och som att jag missar fett mycket.
men att vara hemma är något man måste när man har världens migrän och spydde igår. äckligt att skriva men sanningen kan vara äcklig ibland.
jag är helt ensam hemma, och det känns knas. inte ens fanny är hemma och jag saknar min lilla plutts sällskap. och igår saknade jag mamma galet mycket, för vem saknar inte sin mamma när man mår galet dåligt? mamma är i gustavsberg och fanny likaså. dom kommer hem idag, sådan tur är!
idag fyller även min älskade pappa år, så ska ringa han alldeles strax. sen ikväll ska vi äta hos farmor och farfar (hoppas jag mår bättre) och sen snart ska jag städa mitt rum sen tror jag jag ska baka lite till pappsen. tihih. :)
nej nu ska jag börja någonstans, eller nu är det viva la bam på mtv så det ska jag kolla på först. (a) p&K!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0