en lördag att minnas

hej igen! hade ni en bra lördagskväll? det hade iaf jag.
jag drog ju somsagt mig mot märsta och mötte sandrisen
vi handlade middag och ingredienser och gottgott på willys
sen kom bästus och hämtade oss, så åkte vi hem till henne
vi lagade mat, gjorde tårta och hade allmänt trevligt
senare framåt kvällen kom isafisa, bella, johan, erik, olle & martin
först var det rätt segt det kan nog ingen neka till men sen
fick vi för oss att lattja lite med kort och kom in på att
köra någon form av konka med kort så den som fick
högsta siffran på kortet skulle bestämma något
den med lägsta siffran skulle göra. och det hände
mer än ni anar kan jag lova haha, sen så tröttnade
dom flesta på det efter några timmar så bestämdes det
att vi skulle dra oss, jag åkte ju hem med pojkarna
och det var en färd i sig, mycket fyllesnack och visit på donken
tillslut var jag iallafall hemma runt tre och somnade nästan
på en gång i sängen med hunden bredvid mig.

idag söndag och jag läser på dom flestas bloggar att
dom har lov och har det underbart, men jag har ju skola
imorgon jag. men jag lider inte av det, men dock vette
fan vad som ska hända idag, men det visar sig och ser. :)

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0