bara för att vi är bäst tillsammans

man är rätt trött efter en låååång dag (och kväll) i stan. för jag och frida åkte somsagt in till stan och var där ända tills 00.20 tåget tog oss hem. och jag tror vi tog 13.27 tåget in. och det vi gjorde var att äta glass i solen, sen satt vi och stekte i kungsan tills vi blev hungriga och gick och åt. sen fick vi reda på att P och hans kompis var i stan så då såg vi dom och följde efter dom tills dom upptäckte oss, sen åkte dom hem och vi träffade Z, sen kom hans kompis och vi var med dom ett tag. sen så gick jag och frida till kungsan och då kom det några och pratade med oss så skulle vi alla spela schack men det blev inte så för dom orkade inte vänta på att dom som redan spelade skulle bli klara, så dom åkte hem och vi träffade Z och var med han och hans två kompisar ända tills vi åkte hem. vi åkte till rådmansgatan och satt på värsta lekplatsen och drack öl, haha. det var faktiskt rätt mysigt. sen skulle vi göra något annat så vi åkte till centralen och skulle till kungsan återigen men frida och jag behövde gå på toa så vi åkte till hötorget ist och satt på donken där tills vi insåg att vi skulle till tåget och åka hem. tihih. det var en galet kul dag med min favorit. längtar galet till sommarn när det blir sånna dagar dag efter dag typ. (aa)
nu ska jag göra jagvetintevad tills jag ska göra jagvetintevad. hoppas ni får en bra dag p&k!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0