abooooooou

hej hallå och godmorgon, just nu befinner jag under täcket med huvudet på kuddar och i min säng lyssnandes på bob marley, då är jag väll ball? ;D
igår gick allt fint, efter begravningen som förövrigt var jätte fin och jätte sorlig så samlades några typ "dom närmaste" i en lokal och åt smörgåstårta och kaffelatte kaka. sen vid två ungefär gick jag och mamma till bussen och åkte till staden där vi gick in och köpte en skiva och lite kort sen åkte vi hem. jag var hemma till ungefär nio då jag drog till solna och mötte upp frida, johannes å jens. inget blev som vi tänkt oss så vi åkte tillslut till odenplan och skulle därifrån till rågsved men fick vända i enskedegård och åkte hem, fyfan vad tråkigt det var..
när jag kom hem tvättade jag bort sminket, och borsta tänderna och la mig och kollade på film i sängen.
idag är det lördag, jag och sandrisen har pratat lite om att grilla men jag har ingenaning hur det blir idag, så jag ligger kvar här tills någon hör av sig, då börjar jag visa dagen att jag verkligen lever. :) p&k!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0