trött och frusen, det är måndag igen

idag är jag trött, tröttare än andra dagar men ändå inte. plus att jag fryser som en idiot så jag vene vad och sen orkar jag ingenting. hoppade iallafall upp i sängen duktigt nog och trodde jag skulle dö eftersom det var svinkallt. nu ska jag snart resa mig och gå och sminka färdigt mig. sen ska jag packa träningskläder för måste ta med mig dom till skolan om jag ska hinna till träningen, om jag inte dör innan dess är risken att jag dör då för jag slutar fem i skolan, träningen är sex, det tar ca furtio minuter till hallen och det menas med att jag inte kommer hinna äta något där i mellan.. lid med mig? iallafall så vet jag en sak, jag skulle vilja vara med min bror i spanien just nu. god vad skönt han måste ha det.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0