thanks god, it's friday

ännu en vecka över, idag har vi haft två prov, lite jobbigt faktiskt. först matte sen livsmedelskunskap, hej sugiga jennie. på "lunchen" spelade marcus, daniel och daniels bror och det var lite trevligt sådär. annars har dagen flytit på lite lagom snabbt, när livsmedels provet var överstökat gick vi till gympasalen och mötte pojkarna som hade idrott utan lärare och jag var även med och sparka lite på den där bollen. när vi skulle hem åkte kärleksparet med mig till hld och tog tåget tillbaka igen, snällt att hålla mig sällis eller vad säger ni? :)
nästa vecka är en liten slappis vecka, måndag är vanlig dag, tisdag slutar vi halv tolv, onsdag har vi iof hygien prov men iaf, på kvällen ska jag på björngustavsson med sandra typ och sen är vi lediga torsdag fredag, den ni :D
nej men ikväll ska jag och frida in och vandra runt i stan, fuck vad jag saknar den tösen. nu kommer vi snacka sommarminnen tror jag, vi hörs iaf. have fun tonight! :)
<3

skriv något sött här
Postat av: endelavkärleksparet

vi är snälla vi:)

björngustavssonherewecome

2008-09-27 @ 16:05:33

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0