sovmorgon och min helg

godmorgon, jag har sovmorgon och jag bara älskar det. sova en timme längre är som jag vene vad, underbart iallafall. jag har sovmorgon för vi har såkallad skoljoggen idag i skolan, och i har matte första lektionen men det är ju dennis vi har i matte som även är idrottslärare så han skulle förbereda för skoljoggen, därför vi har sovmorgon. :D
iallafall jag är inte färdigsminkad ännu så ska snart ta tag i det men jag tänkte berätta lite lite lite vad jag gjorde i helgen.

i fredags drog jag till guse på kvällen och efter att hon städat en hel del så gick vi ut och bort till ett berg med filtar och chips och satt där i typ två timmar och bara pratade, vilket var otroligt mysigt. sen sov jag även hos henne.
i lördags gick vi upp tidigt för vi hade match mot rotan som gick åt helvete, men första målet på hela matchen var det lilla jag som gjorde, på en studsande boll satte jag tunnel på målvakten, och det första tanken var "det där var för philip" (bara så att du vet philip!) sen efter matchen drog jag hem och fixade mig innan jag drog till rotan och mötte sandra, i det kalla vädret tog vi oss till en fotbollsplan där philip skulle ha match, vi kollade på den och trodde vi skulle dö av kylan men efter att matchen var slut som slutade 3-3 osså tog vi oss till rotan station och därifrån till märsta där vi handlade på ica innan vi hoppa på bussen till sigtuna. när vi kom dit skulle sandra ta moppen hem och jag bussen för det fanns ingen extra hjälm, och när vi kollar när bussen ska gå ska den gå om en timme så vi pratar med christian som är en ängel och hämtar mig och skjutsar mig ända hem till sandras dörr. väl inne i värmen fixade vi lite och gick upp till stugan. sen kom philip och vi hade mysigt hela kvällen lång. philip drog hem vid halv ett tiden typ och då gick jag och sandra och la oss nästan.
på söndagen vaknade vi och kollade på tv hela dagen tills jag skulle hem.
det var min helg (aa) nu ska jag svara på ett sms jag just fick och sen fixa mig, ciao!

skriv något sött här
Postat av: Philip

Taaack jenn var mycket gulligsnällt :) <3

2008-09-16 @ 17:39:30

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0