onsdag, kära onsdag

jag sitter och tjatar på mina kära vänner att dom ska blogga och då kanske man ska blogga själv osså!
inte för att jag har så mycket att skriva mer än att skoldagen flöt på hyffsat, svenskan var väll seg men läraren är lite konstig då hon tror hon är tonåring eller något och försöker smälta in när hon gör till rösten och låter värsta "ungdomlig" sen när hon står i datasalen och säger 'dom som är klara med novellen kan ju göra något annat' så säger en i klassen 'som vadå?' 'fjortis test tex' säger då lina min svenskalärare, låter det normalt tycker ni? sen på hygienen kollade vi film sen hade vi en timme på oss att göra massa frågor och henrik släppte iväg och så vi skulle komma till klassrummet igen efter en timme, så om man ville fick man gå och äta osånt bara man gjorde frågorna, jag kan säga att jag och sandra jobbade på där! sen hade vi lunch, sen på engelskan fjantade jag och ida liiite. sen slutade vi och jag och sandra väntade på christian och philip, sen fick vi skjuts ner till stationen. sitter med sandra och philip i en timme typ och bara chillar och när jag ska ta fram mitt busskort inser jag att det ligger i jackan i skåpet! duktigt jennie duktigt.. så när jag skulle gå igenom spärrarna tog jag philips kort, men det funkade inte och det kom massa folk från ett tåg, så kom en kille i min ålder och insåg att jag inte kom igenom, och han såg jag även igår på häggvik station stå och råglo på mig så han stannar, tar upp plånboken (jag råkar även trampa honom på foten) och frågar sen artigt 'behöver du hjälp?' 'jatack' säger då jag och han drar sitt kort och det funkar på en gång, så typiskt!
nej men nu vet ni det också, nu kanske jag borde ta och plugga lite. psst, önska mig lycka till för det lär behövas. kissandhugs, goodbye.
22.29 - jag glömde skriva att när vi satt vid märsta station så var jag fett törstig så om jag bad två killar (17 bast kanske) om deras autograf skulle jag få en dricka av sandra, och törstig som jag var så bangade jag ju inte en sekund på det, haha. visst var det pinsamt men ändå lite roligt :D

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0