MYSMYSMYS

igår (fredag) hade jag fett mysig kväll, drog till guse och vid nio tiden gick vi ut och satte oss på ett berg omsvepta i filtar och bara snackade om allt mellan himmel och jord, åt & frack gott gjorde vi osså, när vi kom hem la jag mig i hennes sänd med jackan på och höll på att somna. men väntade på sms så ville inte somna, sen bestämde vi oss att krypa ner under täcket iallafall, och jag somnade bums och när jag vaknade insåg jag att jag bara behövt vara vaken tjugo minuter till så skulle jag blivit glad. men det gjorde inget iallafall.
idag gick vi upp tidigt och åt frukost och så sen drar vi till bussen och ner till hallen eftersom vi hade match mot rotan. inget att snacka om, gjorde ett mål iallafall, första på hela matchen, denni. men iallafall.
nu är jag färdig fixad typ, ska ta nolltvå tåget till rotebro och möta sandra, kommer bli ännu en myskväll. vi hörs om jag överlever natten i sigtuna. ;) puss

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0