MORR på ZLATAN

hejsnygging

snart ska jag stänga av datorn och gå å duscha,
sen ska jag krypa ner under täcket och läsa lite till hygienprovet imorgon
sen ska jag kanske sätta på en film, får se hur det blir
just måste packa ner lite grejz i väskan också eftersom jag sover hos sandris imorgon eftersom vi ska på björngustavsson imorn (:))
och kommer inte hem mellan skolan och så.. så jaah!
ska förhoppningsvis sova mycket mycket tidigare än vanligt iallafall
så att ni vet det, men nu ska jag ner och ta en risifrutti tror jag
innan jag duschar , hihih (aa)
nu blev det mycket information på en och samma gång
stå ut för jag vet att ni älskar mig iaf :D

skriv något sött här
Postat av: Anonym

Jag gör det iaf

2008-09-30 @ 20:39:41

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0