MIN TOOORSDAAG

det började med att mamma skjutsa mig till stationen igen för det regna (aa) haha. sen hade vi först matte, och det var inge speciellt. sen idrott då vi hade friidrott, och även fast jag sagt åt en viss philip att han INTE fick komma så säger sandra "du vet att dom är där va?" och nej jag visste ingenting, där sitter nämligen ingen mindre än philip, christian och toni (*host*töntar*host*) haha. förlåt philipbästus. iallafall sen var dom tvugna att gå för dennis sa till dom haha. iallafall, efter skolan så skjutsade christian mig och sandra ner till banken vid märsta station, han är en liten ängel han. sen när vi varit på banken bestämde jag och sandra oss att ta bussen till donken och där satt vi aslänge och bara snacka, fett mys. sen gick vi till icamaxi. sen åkte vi hem. frida mötte mig vid hld station och vi gick hem till mig sen gick vi till kista och jag köpte ett linne, lol. nu vet ni det. nu lyssnar jag på musik, pösshaj!


skriv något sött här
Postat av: philip

VADÅ TÖNTAR!? :O

2008-09-13 @ 12:16:09
Postat av: Jennie

HAHA, (aa) Jaaaaa!? :D <3

2008-09-13 @ 14:34:43

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0