lösenord

nu ska jag ha lösen på bloggen resten av min bloggtid tror jag. och du som just nu läser detta kan ju känna dig lite speciell som fått lösenordet. (och fuck den som ger ut det till någon annan)
iallafall, just nu sitter jag här nyduschad, ska snart fixa mig ännu mer sen ska mamma göra pyttipanna åt mig. sen ska jag till hldc och ta ut pengar sen till tåget, möta philip och sen åker vi till märsta och möter sandra och christian, vi kommer dra och handla sen hem till sandra och glo film. kommer nog bli asmysigt om jag får säga vad jag tror. :) imorgon har jag inget att göra, ska nog plugga engelska och skriva på hälsoprojektet i think. slå en pling om du vill träffas så kan jag kanske ordna det osså. nej nu ska jag fixa på mig lite kläder. ha en bra dag, för det ska jag ha, <3

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0