jennie goes tröttast

idag är jag trött.
jag har ingen lust med någonting så idag tänker jag bara vara hemma, och det gör ingenting för min del. iallafall så i fredags var jag ju med frida och hade asmysigt. sen kom jag hem vid ungefär ett. igår tog jag det mest lugnt på dagen innan jag drog till jobbet, jobbade tre timmar sen mötte jag frida och vi åkte till märsta och kollade vid min skola som frida velat se, sen åkte vi hem, haha. vi har inget liv men iallafall, jag var astrött och hade fkn huvudvärk så pallade inte någonting, jag somnade vi tolv och idag vaknade jag vid halv nio sen somnade jag om efter ett tag och sov nästan två timmar till. men jag är fortfarande skit seg och trött, pallaaaaah.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0