jag stänger alla andra ute för att jag vill släppa in dig

igår var det grymt mys, förutom att det spöregna när jag skulle till tåget men whatever. vi åkte och handlade på icamaxi och sen drog vi hem till sandra, vi skulle ju kolla på film men ingen fattade något av filmen typ för vi snackade mest. christian skjutsade hem mig och philip vid tolvtiden, tack för grymt mysig kväll som ska göras om.


18.15 - något jag glömde skriva som jag lägger till nu är pingisen. efter ett tag hittade vi ett pingisbord i sandras hus och alla hade suget att spela, först började vi med lite singel matcher innan det bestämdes att vi skulle köra lag. jag och christian mot sandra och philip, dom ägde oss totalt men sen när vi väl bestämde för att spela om pengar (det förlorande laget skulle pröjsa något för max tolv kronor i cafeterian i skolan) så vinner jag och christian. perfekt, för man ska ju vinna när det är något man spelar om och inte bara för skojs skull, eller vad säger ni? :D (Y)

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0