jag nästan <3 dagen

idag har det hänt lite så jag låter er läsa..
det började som vanligt på tisdagar med matte och vi får tillbaka matteproven.. på bordet framför mig låg ett prov som har ett G på sig, fine och såklart blev jag besviken. framme vid tavlan säger dennis sen "alla hade ig utom en och det var jennie" jasså.. jag kanske inte borde vara så besviken då tänkte jag sen.. iallafall, sen var det gympa och vi hade lite stafetter och badminton sen hade vi engelska som jag och sandra var såhäär nära på att skippa men vi tog oss ork till att dra dit iallafall och det spelade ju ingen roll för vi gick gå efter 25 min. så vi slutade kvart över elva, ja hela dagen. men jag och sandra åt med killarna och sen åkte vi ner med dom till banken sen coop. sen tillbaka till skolan, när pojkarna har lektion igen pluggar jag och sandra lite sen var jag tvungen att dra eftersom jag skulle till stinsen med mamma och leta skor. men nejnej skor kom jag ikke hem med, istället blev det jeans, två tröjor och tuggummi. nicemään. sen har jag även varit ute och gått med min b'vän.

men en sak borde ni veta och det är;
jag älskar min mamma ♥♥♥♥

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0