jag är tillbaka.. igen..

så nu är jag somsagt tillbaka, efter en kort tid då jag inte pallat att alla ska läsa om mig.. har inte mått så jätte bra inom mig och jag kan inte säga att jag gör det nu heller men det är bättre iallafall.

jag kan berätta att jag nästan älskar att vara i skolan, det är som min glädje nu för tiden. jag gillare liksom bara, umgänget är ju såklart bäst och nu i början är det ju inge jobbigt på lektionerna och så heller, det kommer nog bara bli bättre med tiden också, eller vad tror ni?
iallafall.. igår när jag och sandra hade en endaste minut över försvann vi till fordonspojkarna och var med dom, sen när det var lunch åkte jag, sandra, christian, philip och toni och åt på mc donalds och hade det allmänt trevlig. sen var vi nära döden upplevelse tyckte vi för christian busade lite med bilen, påminde mig om i somras när vi var i lidköping och alex körde bilen. men iallafall, sen fick jag skjuts till stationen av christian. väl hemma kollade jag på adam & eva säsong två, just love.
nu ska jag snart till skolan, är så seg på morgonen nu för tiden så missar alltid det tåget jag ska ta med pontus så det blir trettiotvå tåget och det tar toni och philip sån tur är så.. den här morgonen har varit hemsk, har haft på mig skit mycket kläder, visste inte vad jag ville ha på mig men det slutade med att det blev enkelt - jeans, linne och favorittröjan. men nu ska jag snart logga ut och lägga ner idrottskläderna i väskan.
ha en bra dag, och hoppas ni är glaaaada att jag är back.

skriv något sött här
Postat av: Anonym

du hade lösen på the bloggish föratt du ville skriva för dig själv?

men du inte skrivit något? :S

bara uppmärksamhet du söker va????

2008-09-04 @ 16:19:34
Postat av: guselina

varför skulle du inte få den?:S

2008-09-05 @ 13:07:09
URL: http://guselaajna.bloggagratis.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0