jag är en stolt person som har dom vännerna jag har

idag har det varit en sån dag man inte vill ska komma i repris, alltså - dagen har sugit. nog pratat om det.
just nu är philip min bästus på uppdrag nej men nästan iallafall, och jag kan säga er en sak att jag lovar och svär att jag är stoltast över min bästus, asså han är bäst, jag menar't. den som nekar till det har en skruv lös.
sen vill jag bara ge sandra några rader osså för att hon är en solstråle i skolan när hon förklarar massa och lyssnar och stöttar och hjälper, du anar inte hur mycket du hjälper mig när jag inte klarar mig själv, tack. <3
nu ska jag lägga mig till rätta, kanske läsa lite livsmedelskunskap, vänta på sms och sen sova. vi hörs, NATTI!

skriv något sött här
Postat av: Anonym

det är du som ska ha det största tacket bästuus <3

2008-09-24 @ 18:06:00
Postat av: Hon som är solstråle

Sluta ge mig såna komplimanger jag blir ju generad:)

Du är en solstråle,belive me<3

2008-09-25 @ 20:52:57

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0