fuckeverything

ibland undrar man hur folk tänker, nej jag fattar inte riktigt. ena dagen säger du si och andra dagen säger du så. du ger mig förhoppningar men sabbar dom lika snabbt. du håller det jag "inte borde veta" gömt där någonstans långt inne, men samtidigt kan jag lista ut dom jätte lätt. som att du vill hålla det gömt men ändå borde jag få veta tänker du kanske? men säg det, det är bättre att du säger än att jag själv listar ut det. jag vet inte hur du vill ha det, vän i know, men allt annat. för du säger så mycket men sen inser jag att det kanske bara är ord du säger? just nu snurrar hela min värld, allt vänds upp och ner på en sekund. ena sekunden är man glad och lycklig och tror man har allt, sen vänds allt, lyckan försvinner och man sitter där med tårarna på kinden. det är så världen är idag? eller är det bara jag? det har alltid känts som du varit ärlig, jag vill att du ska vara ärlig så jag kanske bara tar in det positiva och försöker undvika allting som jag egentligen borde tänka på. nu ska jag iallafall ta en lång lång dusch, försöka glömma bort det värsta, sen lägga mig under täcket och plugga. jag orkar inte mer, jag har bara sånhär lust att skjuta dig.. ibland.. tack för mig hejdå..

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0