BARNVAKTEN JENNIE

idag ska jag vara barnvakt åt dom söta små flickorna sara och emma, ska vara hos dom halv sju till elva, kommer dö men ändå, kommer vara nice att vara en barnunge samtidigt som det rasslar in money :D
xoxo

skriv något sött här
Postat av: Fjongen

Jag sitter här och funderar lite. Du menar alltså att ett barn ska passa 2 barn? :) kommer det att fungera!? jag vill ha en riktigt bra uppföljning på detta :)

2008-09-10 @ 17:50:04
Postat av: Jennie

2008-09-11 @ 06:41:15
Postat av: Jennie

nu ska jag förklara för dig! ja jag passade två barn - emma och sara. och jag är ju själv då inget barn så det gick alldeles utmärkt! vart ju ensam med sara två timmar sen kom emma hem och sen gick dom och la sig och jag smsade med dig och kollade på tv, av det fick jag trehundra, så BLÄ!

2008-09-11 @ 06:42:15

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0