trött tröttare tröttast

jag är så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött så trött.

idag är det fem och en halvtimme i köket
imorgon är det matteprov
på onsdag är det engelskaprov
just nu har jag bara lust att ligga kvar i sängen

men nejnej, nu ska jag gå till tåget. ha en bra dag (jag kommer ha en jobbig) PUSS!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0