söndag

ny dag, nya bekymmer (?)

jag vaknade tidigt pga att jag somnade väldigt tidigt pga att jag låg under täcket och mös framför "kung fu panda", sen när jag vaknade imorse vid tioinio så hade sex stycken typ skrivit till mig på msn för att jag hade ju även glömt logga ut därifrån, men sånt händer även dom bästa, nä skoja men jaah. jag satte på kungfupanda igen när jag vaknade men somnade snabbt om och sov typ en timme till, och nu är jag klar vaken - med huvudvärk.
dagens planer är några små, åka till farmor, plugga, kanske ta mig till kista, kolla på andraavenyn och sen försöka komma ut på promenad med frida jag bloggar mer ikväll sötungar, love.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0