s ö t u n g e

efter att telefonen helt plötsligt dog mitt i samtalet med sötungen tre timmar norr ifrån mig så borstar jag nu tänderna och ska sova, tråkigt att sova såhär tidigt tycker jag eftersom det är lov men har man ett jobb att stiga upp till så har man.
men innan så måste jag bara säga er att sötungen har laddat ner, pga mig ((aa)), high school musical 3 så på onsdag ska jag få se den! *överlycklig* kan det bli bättre än att kolla på zac efron samtidigt som man har en sötnos brevid sig? säg till mig om ni vet något som låter bättre, inte för att jag tror ni kommer lyckas komma på något bättre men ni kan ju alltid försöka. wish you good luck. nej nu ska jag tänka på refrängen, pösshaj!

skriv något sött här
Postat av: Sophia N

Stackars sötnosen!!! :D hahaha

2008-10-28 @ 09:25:16
URL: http://sosecret.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0