s o m m a r e n 2 0 0 9 n ä s t a

sommarminnen, <3
slänger upp en sommarbild eftersom det har regnat så mycket idag så att jag fick små vattenpölar i skorna, inte så konstigt eftersom det är två feta hål i sulan men iallafall.. för den som inte ser så är det jag och frida i ett fönster någonstans inne i stan en sommarkväll då vi var någonstans på en gata med massa pojkar, bla R. ibland saknar man den pojken, men när man väl gör det så inser man att han var en av alla andra idioter, fast söt var han iaf! haha. (och det var det som räknades i somras)
nej jag vill ha sommar, en ny sommar dock inte den som var även fast jag och frida hade ruskigt kul men nej den får inte återupprepas för vi gjorde mycket vi inte skulle gjort, som vi säger - vi tänkte aldrig.

snart ska jag tänka på refrängen, borsta tänderna, packa lite till och sova. sen imorgon är det bara upp och hoppa, duscha, packa det sista och fixa en massa, imorgon bär det av. ni får messa mig för ska sitta på ett tåg från 13.44 - 16.47!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0