ny bloggdesign, kvällen, höstlovsnack och morgondagensplaner

som ni kanske märker är nu bloggdesignen ändrad, inte för att jag är en mästare på sånt men jag byter när jag ledsnat på färgen och nu tröttnade jag på det vita så det blev svart. ska fråga någon annan som är bättre på det där med bloggdesign sen när jag har lusten att göra det.

jag har iallafall skrivit klart OCH skickat iväg mitt hälsoprojekt nu som jag inte inte inte alls blev nöjd med, usch. hoppas på minst ett vg men jag är så otroligt missnöjd så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
iallafall så nu på kvällen efter att jag blev klar gick jag ut med frida i en timme typ och pratade och så, imorn åker ju den tösen till dalarna så får inte träffa henne förens på onsdag, usch vad jag kommer sakna henne. apropå imorgon så efter skolan är det staden som gäller med keso, ska kolla på jeans, parfym, ny bh och hårförlägning. asså gud jag vill verkligen ha, och om det fixar sig så ska jag nog köpa det imorgon också (förtidig julklapp). nu är det bara leta fram pengarna i fickan och sen blir allt primaskinka. nu dom närmsta dagarna är det mest jobbet som gäller, sen blir det dalarna, asså det känns inte som lov imorgon, usch vad skönt det kommer bli!
nej nu ska jag duscha sen kolla på film i think, ha en myyskväll, massa kärlek till er små läsare PÖSS!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0