Måndag

nu sitter jag här med tandbosten i munnen, hörde just min hund sucka som ligger nerbäddad under mitt täcke som jag också gärna skulle vilja men nejnej. jag har iallafall tur och kan ta tåget en kvart senare eftersom jag ska hoppa av i rotan och få skjuts av philip till skolan.
nej nu måste jag fxa mig klart sen ta ett äpple och gå till tåget, pusshej


Dagens humör: Trött och otaggad
Dagens borde: Plugga ihjäl mig
Dagens frisyr:  Uppsatt
Dagens smink: Lite mascara, kajal och puder
Dagens klädsel: Svarta leggins, mörblått långt linne och grå lång tjockiströja
Dagens materiella vill ha: Löshår
Dagens köp: Inget
Dagens längtan: Lov
Dagens planer:  Plugga och vara i skolan
Dagens fundering: Kommer Helen bli sur över att man glömt läsa läxan?
Dagens tråkigaste: Att det är en lång dag
Dagens personer: Ingen hitills
Lyssnas på nu: Daniel Lemma - If I used to loved you

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0