man gör misstag, det vet alla om

jag vill bara börja säga att min bror är snällast och bäst, han satt vid min dator över en timme igår och försökte fixa msn åt mig men det funkade inte, sen när jag hade klivit av tåget i sollentuna för att gå till jobbet får jag sms och det är från jimmy som skrev att msn funka, och ni anar inte hur glad jag är. glad över att han fixade det och glad över att ha honom som min bror. iallafall, sen jobbade jag men det hände inte så mycket men var ändå astrött, så istället för att vara med mimi sen så drog jag hem och somnade efter ungefär en timme, så nu har jag sovit en massa, idag ska jag bara baka och plugga lite. kom på att jag glömde göra en sak på jobbet så kanske måste dig och göra det idag? iallafall, bajs ont i ryggen har jag också bara för att jag sov helt fucked up.





nu är du borta ur min hjärna snart, bara ett tag till måste jag stå ut

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0