it's a new monday :(

det blev inte riktigt som tänkt igår, när ingenting fungerade och jag blev bara irriterad för minsta lilla så slutar det med att jag inte kan somna. perfekt, och det slutar ju med att jag mistar första bästa tåget men sådant händer, jag kommer iallfall inte super försent till skolan, kanske max fem minuter om tåget och bussen är på min sida även denna dag som nu är måndag.

juste igår glömde jag påpeka att förut i något inlägg skrev jag ju att jag hade bett till gud och hoppades verkligen mer än något annat att han skulle finnas, eller hur? minns ni det? nu kan jag säga att gud fanns och han tyckte jag förtjänade uppmärksamhet, för min önskan gick i uppfyllelse, god i'm happy. <3

ny vecka, ny problem, hare!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0