i d o n ' t n e e d m o n e y, i d o n ' t n e e d c a r s, ... y o u ' r e m y h e a r t

mer än halva är iaf uppdrucken.

jag har enormt tråkigt, jag har ingen aning om vad jag ska hitta på och det värsta - klockan är bara NIO!
packa är ingen idé att göra för allting ligger så gott som i tvätten, kolla på film vet jag inte om jag har lust med, måla naglarna bör jag göra (vilket jag också kanske ska), smeta in ansiktsmask i fejset har jag ingen lust med, sova är för tidigt, ringa någon orkar jag inte, och gå ut kan jag inte för jag har ingen att gå ut med. alltså har lilla jag inte ett piss att göra, så alltså..
nu går jag och hämtar nagellacket, vet dock inte vilken färg, och målar naglarna och fortsätter dricka min pucko (och knarka chris brown - with you) puss på er, skriver sen igen.. jag looooovar!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0