det har hänt en del ;D

jahaja, så var min dag sågott som överstökad.
det började med marknadsföringsgrejset i ekillaskolan som gick hyffsat bra tillsammans med sandra, anneli, christian, ernad, isac och carl. vi fick fika och sånt, sen efter allt stack jag, sandra och anneli till mcdonalds och åt. när vi kommer tillbaka till skolan har vi genast lektion, arbetsmiljö vilket suger pung. läraren börjar tjaffsa och jag får rådamp på henne, så typ halvskriker åt henne på rasten, sen efter rasten så somnar jag lite halvt, och vill bara påpeka att det är första gången jag somnar på en lektion. denni! sen hade vi en snabb mentorstid sen åkte jag och sandra in till staden. vi gick upp på centralstation tog ett nummer (eftersom jag skulle köpa biljett) och inser att det är typ hundra nummer kvar tills mitt, ja jag är seriös. vi går och tar ut pengar och en snabb titt på ginatricot väldigt snabbt för vi tror vi hinner, när vi kommer tillbaka frågar sandra vilket nummer jag hade och jag säger 181 och kollar på tavlan, 169 yes. *kollar på numret* 161 ååh jippi. tar ett nytt nummer och får då 239 vi springer ner till toan sen kommer tillbaka och det är ca furtio nummer kvar, går till pressbyrån och ska köpa munkar och dom har lagt fel munkar på fel plats och lurar mig på priset, nej men iallfall, får rådamp på henne i kassan och skriker åt henne lite halvt och går sedan därifrån, fixar min biljett och åker hem. TACK SANDRA <3 nu väl hemma igen efter att även varit en snabbis hos farmor och lämnat byxorna så har jag fixat allt med jobbet så förlorar inget pass, vilket är great. så på höstlovet blir det jobbjobbjobb och dalarna, känns nice faktiskt :)
nu ska jag försöka ringa hem till frida och hoppas på ett litet svar från henne sen gå ut med min hund. ikväll är det dags att skriva mitt hälsoprojekt som ska vara inne på fredag. PÖSS


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0