det finns inte många som lyser upp min vardag som ni gör

på kvällskvisten mötte jag upp frida och traskade iväg till jobbet med hunden, vi pratade om allt mellan himmel och jord. båda fick prata av det och det tror jag båda även behövde. det var iallafall underbart. väl på bion möttes jag av två förvånade arbetskamrater som frågade vad jag gjorde där, jag fyllde i att jag hade jobbat igår osv sen köpte jag biljetter. så på tisdag har jag köpt biljett till mig (min var iof gratis men iaf) och mamma till mamma mia som hon så gärna vill se. visst, jag har sätt den en gång redan, men det är en sån film man skulle kunna se igen så jag tackade inte nej för att se den igen. och det ska bli mys att få hitta på något med henne och få henne lite extra glad. :) sen gick jag och frida hem och fortsatte prata om allt mellan himmel och jord. jag insåg hur mycket jag älskar den bruden, och undrar egentligen vad fan jag skulle göra utan henne. jag skulle inte klara mig helt enkelt. allt är så mycket lättare med henne vid sidan. bäst tillsammans är vad vi är!

föresten såg jag filmen fool's gold imorse, den var en film jag skulle kunna se igen, hihi :)

skriv något sött här
Postat av: Frida

ja, gu ja du har så jävla rätt. : )

jag älskar min jennie, tihii så detså. <3

2008-10-13 @ 15:09:43
URL: http://frodagroda.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0