d e n e n a d a g e n ä r d e n a n d r a l i k

som så många gånger förut så sitter jag här med tandborsten i munnnen och är nyduschad. idag vaknade jag och klockan stod på 10.55, fem i elva tänkte då jag och gick ner till köket och mamma kommer och säger "glöm inte att ställa om klockan till vintertid nu" ahapp så vad är klockan nu då tänkte då jag och frågade mamma och får svaret att den är fem i tio istället. jippi, så jag gick upp och ställde om min klocka och satte på en film. sen loggade jag inte på datorn efter typ en timme, sen kom mamma och frågade om vi skulle rensa min garderob och det gjorde vi, hejdå lite kläder.
somsagt nu håller jag på att fixa mig, ska vara i kista fem över två. pössen!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0