d e t s i s t a f r å n m i g i n n a n d a l a r n a

det här blir sista inlägget innan dalarna, har beslutat med sandra att ta 27 tåget istället för 42 tåget. "var i tid" löd hennes ord liksom alla andras. haha.
jag tror jag har fått med mig allting nu, och ja jag är asnervös. men det ska vi inte prata om, sandra sa också meningen "tänk dom 10 sista minutrarna på tåget" man ba tack för stödet underbara vän, haha ne skoja! men på tåget ska jag lyssna på ipoden och läsa massa, har en tidning, en bok (som jag måste läsa ut pga svenskaläraren) och sen en läxa som vi har läxförhör i på måndag. så jag har ju en del att göra, i stan måste jag även köpa tuggummi, annars kommer jag dö.
jag vet att ni kommer sakna mig, men jag finns på mobilen. men tyvärr kommer jag bara kunna smsa som mest med dom som har comviq *kollar på sandra* men låna philips mobil när du är med han och messa med mig darling! :D
iallafall det där med att sakna, ni kan få en underbar låt här och lyssna på medans jag är borta. och ni.. jag lovar att inte dö, jag ska ha askul och det hoppas jag ni också kommer ha, pusshej ta hand om er!

skriv något sött här
Postat av: Sophia N

HAHA "jag vet att ni kommer sakna er"



hihih, skadeglädje <33 Jag kommer sakna mig :)

2008-10-30 @ 20:15:05
URL: http://sosecret.blogg.se/
Postat av: lovisa

fin blogg!:)

2008-11-04 @ 21:38:15
URL: http://lmlb.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0