d a l a r n a t o d a y

och så var det den stora dagen, den tjugonionde oktober, den dagen jag ska sitta på ett tåg tre timmar ensam för att sedan hamna uppe i dalarna. tåget går från centralen kvartitvå så jag har lite tid på mig iallfall, jag har redan hunnit duscha och lite sånt. men jag vill ha god tid på mig, ska även åka in en timme innan så att jag är säker på att jag vet vart tåget ska gå och lite sånt.
mamma är så söt, hon hade satt upp en lapp på badrumsspegeln "glöm inte tågbiljetten" sen utanför mitt rum hade hon lagt en lapp och hundrakronor på lappen stod det "ifall du vill äta i stan eller på tåget" kan man ha en bättre mamma egentligen? nej jag tror inte det. min mamma är bäst, punkt slut. träffade henne även nu för en stund sen och pratade med henne för hon skulle till jobbet, hon hade varit ute med fanny. och hon är lite rolig också, haha, tänker dock inte skriva ner här vad hon sa!
nej nu måste jag fixa lite till, back to work. puss!

uppdatering 10.39: jimmy ringde nyss och jag förklarade att jag skulle till dalarna och lalala efter ett tag säger han "amen hälsa sebbe då" och jag frågar såklart vem sebbe är och trodde det var någon av hans kompisar som bor där uppe men han säger sen som att det skulle vara min kompis "ja sebastian" sen slår det mig att han menar andreas eftersom vi snackade om honom på msn förut, och jag säger då "han heter inte sebastian utan andreas" han ba "juste så var det" haha, underbarabror.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0