bajsapådig

god, huvudet sprängs snart. skolan tar verkligen kol på mig. prov hela tiden, långa dagar, mycket att göra känns det som och jag vet inte allt. idag hade vi ett prov imorgon har vi ett prov, hela tiden är det prov

förrförra veckan - matteprov och livsmedelskunskapsprov
förra veckan - hygienprov
den här veckan - matteprov och engelskaprov
nästa vecka - svenskaprov

rädda mig någon? 


idag har iallafall inte hänt så värst mycket, matteprov var startet på dagen sen var det en plågsam idrott men lite rolig sådär, sen hade vi fkn engelska sen lunch och sist arbetsmiljö. rolig dag, eller inte. 
efter skolan åkte jag till min brors jobb och hämtade en sak sen åkte jag hem till mimi en snabbis och sen gick jag till johan och lämna en grej. nu har jag bara ätit middag och så, ska iväg på möte ikväll som jag fick veta för en halvtimme sen typ, kul.. jag som tänkte plugga till engelskaprovet imorgon som kommer gå skit hur jag än gör. men men, får plugga när jag kommer hem. mötet på jobbet var obligatoriskt *suck* 

jag har sjukt tråkigt, har bara lust att skriva en massor men jag orkar inte för mitt huvud är "hejcp" så ja, men ni får ha det så bra HIHI puss 

skriv något sött här
Postat av: Anonym

Vadå tråkig!?

jag ägde ju röven av Philip på lunchen<3

2008-10-07 @ 18:46:17
Postat av: Jennie

men jag var inte med i den disskusionen så..

2008-10-08 @ 22:05:42
Postat av: Anonym

vadå ägde röven på mig!? du är ju mytoman på riktigt :O

2008-10-09 @ 14:06:35

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0