arlanda gymnasiet

godmorgon, jag hade TRE personliga väckare idag så jag är uppe. först ringer klockan, sen min lärare, sen sandra. haha, så det var bara att gå upp så att ingen bli lite småsur över att jag missar 17 tåget som jag absolut inte får missa..
idag ska vi till ekilla skolan för vi är med i marknadsföringsgruppen, det bästa är att det är eleverna som ska prata mest och lärarna bara ska vara där som moraliskt stöd fast vi kör tvärtom säger läraren, och det är tur för vi vet typ inte ett piss om vad vi ska säga, sen ska vi äta på mc donalds. jag lovar vår lärare är asskön! ha.
sen ska vi tillbaka till skolan, gå på möte typ, sen efter skolan ska jag in till staden och fixa lite skit sen ska jag hem och plugga typ om jag orkar (men jennie du måste)
nej nu ska jag sminka mig, tjingtjingkines.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0