ANDRAAVENYN <3

ja somsagt, jag jobbade idag för att han som skulle jobba var tydligen i berlin men det gjorde mig ingenting att jobba, det var kul så ja..! det fixade sig sågottsom det där med jobbet på höstlovet eftersom jag inte kan ta dom passen dom lagt in mig på eftersom jag drar till dalarna onsdag-söndag och jag ska egentligen jobba onsdag torsdag fredag lördag men jag ändrade så jobbar måndag tisdag, sen får vi se.. nej men nu ska jag duscha, sen ska jag ringa sötpojken uppe i dalarna sen kolla andraavenyn och sova, imorn är det back too fkn school again, jag pallar ikke!

i veckan måste jag beställa tågbiljett (med fridas hjälp), fixa mitt hälsoprojekt, åka till farmor och träna, mer lär planeras under veckans gång.

vi hörs i framtiden PÖSS!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0