allt i ett och samma (?)

abudulla vad ont i tån jag har, nu vet ni det!

iallfall idag har dagen varit UNDERBAR, läs sandra läs! fast jaah.. jag vet inte om jag var ärlig där men skitsamma, vi kan ju låtsas? hih. efter skolan så var ju jag på bio med mamma och det var myyys sen åkte vi hem och gick ut med fanny och snackade en massa det var underbart.
men juste jag lovade ju att skriva ett helt fkn stycke om sandra, eller försvann det efter att jag gav dig en bitch slapp? hahah. men jag kan iallafall skriva någon mening om dig, det är du väll värd då. ;D

S A N D R A är hon som gör mig sugen att gå till skolan, hon är den som får upp mig på morgonen med tanken "yes skola igen". hon är hon som får mig att känna mig bra i skolan och hon lyser verkligen upp min dag. som pricken över i:t, hon är pricken över mig kan man säga. jag kan sluta detta lilla STYCKE med att säga tack för att du finns och blev just min kompis. som jag skrivit förut så skriver jag det igen, du är bäst.

snart ska jag och min onda tå (och nu även min onda mage)
plugga svenska och äta upp kakan och dricka upp puckon.
smasken! prov imorgon, nottaggad </3

skriv något sött här
Postat av: Anonym

DU ÄR BÄST

2008-10-14 @ 21:10:25

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0