A J, m i n r y g g..

efter tio minuters kollande på andraavenyn inatt somnade jag utan att ens stängt av ljud eller dator. så kan det gå när man är trött, sen när jag vaknar ungefär halv tio inser jag att jag på något vänster att jag är inne på msn och att min hund ligger ihoprullad nere vid fötterna, jag sätter på andraavenyn och ligger och myser extra mycket med Fanny såhär på första lovdagen. nu har jag även fått lite i magen och hunden är redo att gå ut och som ni alla vet - idag är det mitt jobb!

sen som ni kan läsa på rubriken så har jag skita ont i ryggen också, har antagligen legat askonstigt inatt, skit ont gör det iallafall. måste börja sova med ryggen bättre haha för detta är inte första gången kan jag säga er.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0