abudullaaaaaaaaaah

nu är det såhär att jag har en läsare som klagar över att jag knappt bloggar och jag vill bara förmedla till denna läsare att hon kan ta sig i röven, kaj? hihi hoppas hon gör det nu också!

iallafall, anledningen till att jag inte bloggar är för att jag har inte ett piss att blogga om. dagarna är precis likadana, händer inget speciellt och allt är bara irriterande och tråkigt. den här helgen ska jag inte göra ett piss heller men det är mitt egna val, jag ska plugga, jobba, städa, baka och äta frukt. det är min helg hihi (aa)
nu ska jag börja med att städa och byta plats på sängen, sen ska jag se om jag kan få mig en hamburgare i magen eftersom det serveras det till middag. där kurrade tom magen, men nu ska det städas och lyssna på "money for nothing".. inga kommentarer, den fastnade på huvudet. adjöss

och föresten fyller X;et 18 idag, grattis på han :)

skriv något sött här
Postat av: guselina

haha jag stoppa in två fingar i röven nu :) Nöjd?

tack bästis<3

2008-10-10 @ 16:51:05
Postat av: Jennie

otroligt nöjd :D

2008-10-10 @ 16:51:24
Postat av: Frida

grattis på tönten :D hälsa från mig [a]

2008-10-10 @ 18:35:39
URL: http://frodagroda.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0