y o u m u s t b e a n a n g e l

älskling, jag vet att jag inte alltid är perfekt, jag vet att jag är det väldigt sällan. jag vet även innerst inne att du är värd någon annan som är så mycket bättre än mig, för du är verkligen världens finaste.
jag är så stolt över dig, att få kalla dig min bara min, och få hålla dig i handen framför alla andra gör mig lycklig. det är du som lyser upp hela min värld, utan dig skulle allt vara dött och värdelöst. du är verkligen mitt allt hjärtat. jag har insett att jag inte skulle klara mig utan dig.
det datumet det blev du & jag kommer jag aldrig glömma, för just den dagen skedde något speciellt, något som alltid kommer betyda enormt mycket för mig, något jag alltid vill komma ihåg. jag vill att det ska vara du och jag föralltid, för det låter så bra, och jag vill aldrig släppa dig (och jag hoppas jag slipper det, hoppas jag ens slipper tänka tanken om det) för nu är allt perfekt, jag är för engångs skull lycklig och det är du som gör allting. det vi har kallar jag äkta kärlek, så låt det vara föralltid?

lova mig att aldrig glömma bort att du betyder enormt mycket, och det är den du är, den jag lärt känna, det är den andreas jag älskar mest av allt. ingen annan, utan bara dig.

everything is wonderful with you by my side

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0