t i l l d i g m i t t h j ä r t a s l å r m e s t f ö r

Andreas, min pojke, min älskling, min babyboy, mitt hjärta, min andra halva, mitt allt.

Du är den finaste pojke som vandrar runt på denna jord, jag lovar dig det, jag tycker verkligen det. Ingen i denna värld är egentligen perfekt men jag måste bara skriva att för mig är du faktiskt perfekt. Innan du kom in i mitt liv tänkte jag ofta på hur jag ville att min nästa pojkvän skulle vara, sen började jag prata med dig och ju mer och mer vi pratade insåg jag. Att det var just en sån som du var jag ville ha. Så du anar inte hur glad jag blev när jag hörde orden "Vill du blir tillsammans med mig?". Du anar inte hur mitt hjärta gjorde ett glädjeskutt, hur lyckan rusade i genom hela min kropp - hur glad jag egentligen blev.
Visst vi har bara varit tillsammans en vecka och fyra dagar men jag kan redan nu säga att jag älskar dig, för jag gör verkligen det. Du gör mig glad, du gör mig stark, du gör mig lycklig, och du gör mig modig. Du bygger upp mig till ett bättre jag, om det är något så finns du där, jag vet det och den tanken får mina läppar att le.
Så Andreas du anar inte hur stolt och lycklig jag är av att få kalla dig min pojkvän, min bara min. Och varje gång du förklarar, skriver eller likande saker som tex hur mycket du älskar mig och hur du alltid vill att det ska vara vi får mig till den gladaste flicka på jorden. Jag lovar att du inte kan förstå hur glad jag blir, du kommer aldrig förstå det hjärtat.
Utan dig i dagens läge är jag inte hel. Utan dig vid min sida, på sms, på andra sidan i telefon eller vid en annan dataskärm får mig osäker och inte alls lika glad, jag klarar mig helt enkelt inte utan dig. För mig är du bäst pojken.
För mig kommer det alltid vara du och jag, tanken på att lämna dig finns inte för du är allt jag vill ha.
Gubben, ta åt dig av det här, jag menar varje ord.

Jag älskar dig.

skriv något sött här
Postat av: Anonym

Älskling du gör mig hel du är livets stora cirkel. Utan dig bryts balansen i mig utan dig så lyser aldrig solen i mitt sinne eller mitt hjärta. Många har sagt att jag är är en människa utan ett hjärta och samvete och det är sant,men när jag har bråkat med dig så mår jag så jävla dåligt och blir så ledsen du har fått mig att inse att alla andra har fel när dom säger så jag har ett samvete och ett hjärta men det är bara du som har nyckeln till mitt hjärta och samvete! Du har bygt upp en mur av kärlek hopp och tro i mig och snälla riv den aldrig jag vill att den ska vara kvar resten av livet. När jag hör din röst eller läser ett mess från dig så är jag den lyckligaste människan i världen! Jag älskar dig<3

2008-11-11 @ 22:40:14

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0