t ä n k o m . .

.. engelska inte skulle funnits. om vi bara skulle prata ett språk - svenska tex - i hela världen. vad allt skulle vara enkelt då. vi skulle slippa engelska lektioner i skolan, och för dom som har övriga språk i skolan skulle vi slippa dom, alltså mindre timmar i skolan, vi skulle alla förstå varandra mycket bättre, och om vi skulle besöka ett annat land skulle man inte vara tvungen att kunna det landets språk eller engelska för att tex handla något i affären eller beställa mat, och även småbarn typ femåringar skulle kunna gå till affären och handla själv då. allt skulle vara så mycket bättre om det bara fanns ett språk världen över, då skulle jag även slippa oroa mig över ett fkn engelskaprov på torsdag.

jag skulle typ kunna göra vad som helst för att slippa engelska. varför har just jag fått den oturen med att vara assvår lärd med andra språk? iallafall så hatar jag det och andra språk utöver svenskan!

skriv något sött här
Postat av: Junitjej

Så fin blogg!

2008-11-25 @ 21:43:41
URL: http://junitjejen.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0