s u r s u r a r e s u r a s t o c h s k a d a d

nu är jag sur, jälvigt sur, så sur att jag inte kan förklara min ilska.
varför jag är sur kanske ni fattar? om ni inte gör så - matchen gick åt helvete. jag skulle aldrig spelat.
innan matchen var allt kaos, kaoset löste sig men startade sen igen under matchen fast med en annan anledning, denna gång förstörde horor för mig.
jag var helt opepp, jag gjorde illa mig efter ca tio minuter och min fot vart helt förstörd men började återigen lira i andra med en förstörd fot, som förövrigt nu gör ap ont, sen så fick jag rådamp på varenda människa i andra laget typ och dom typ bara log mot mig med ett fult horleende, jag fick lust att döda dom. PLUS dommaren sög anusballe, han var ensam gammal gubbe som inte kunde dömma innebandy, dömde mål som inte var mål, dömde bort ett mål för oss och dömde bort solklara frislag för oss, plus att han surade och typ stressade sönder oss, dö säger jag bara, du suger iallafall!
vi förlorade, men vi gjorde några mål, fast ja jag säger inte resultatet för det får ni ta reda på någonannanstans. om ni nu så jävla gärna vill veta det.

det där med kaoset innan match är nu glömt och förbi, jag och min älskade pojkvän småtjaffsade lite och det blev bara fel fel och åter fel. men jag vet att han läser det här (eller?)  och vill bara att du ska veta, precis som jag skrev till dig innan matchen. utan dig skulle jag inte vara hel, du har verkligen kommit in i mitt liv och gett mig en mening att leva. du är bäst och jag älskar dig obeskrivligt mycket. glöm aldrig bort det hjärtat. du och jag föralltid, det låter så bra och det är så jag vill ha det.

nu ska jag försöka plugga matte, sen ska jag duscha, och bara mysa ner mig i sängen med matteboken och mobilen. hoppas på att få prata med älsklingen sen, jag behöver honom!

imorgon blir det skola som det ser ut nu, bara så att ni vet. pöss

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0